יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

ההתחלה

שלום לכולם!

לפני שאתחיל בסיפור שלי, אני רוצה להציג את הבלוג: 

הבלוג הזה הוא דרך ההתמודדות שלי עם ההתמכרות שלי ואשמח בעיקר לחיזוקים חיוביים (למרות שאני יודע שייתכן ויהיו כאן דברים שליליים). ייתכן ויבואו כאן עדויות של "שחקניות" לשעבר על הצד המאוד אפל של התעשייה הזו ואולי גם עדויות של גברים אחרים שנמצאים או היו באותה סיטואציה. הכל תלוי בעד כמה תהיה הצלחה לבלוג הזה וכמה מידע יהיה ברשותי שאוכל לפרסם.

אז מאיפה להתחיל? אולי כדאי שאתחיל מהתחלה. השנה היא שנת 2001 ובדיוק התחלתי בית ספר תיכון. התאריך הוא ה - 11 בספטמבר. התאומים נופלים במתקפת הטרור אולי הגדולה ביותר שידעה האנושות וממש באותו היום מגיע טכנאי של בזק לחבר את ביתנו לראשונה לאינטרנט. מספר שבועות לאחר מכן, אני רואה איזשהו טור בעיתון מקומי עם תמונה של בחורה יפה ששמה בעולם הפורנוגרפיה הוא "טרה פטריק". באותו טור הייתה גם כתובת לאתר אינטרנט בעברית של עורך הטור. הסקרנות ואולי הבורות שבי באותה תקופה הייתה גדולה ונכנסתי לכתובת של האתר שפורסמה באותו הטור. כשנכנסתי לאתר שאגב לא הייתה בו אזהרה לכך שישנם תכנים שמיועדים למבוגרים, גיליתי קישורים לעוד תמונות שלה. תמונות די קשות שבהן היא מבצעת מין אוראלי בגבר ושוכבת איתו והכל לעיני המצלמה. בגיל 16 לראות תמונות שכאלה כשההורמונים משתוללים עדיין, זה לא בדיוק נחמד ואכן זה לא היה נחמד כי לאחר מכן מרוב שאותן תמונות גירו התחלתי לחפש עוד תמונות וסרטונים שלה וזה לא משהו שהיה כל כך קשה למצוא. כמובן שאף אחד לא ידע על כך שראיתי את התמונות והסרטונים האלה כי באותה תקופה גם למדתי בתיכון ובעיקר חיכיתי לכך שכולם בבית יילכו לישון. כמה ימים לאחר מכן, אותו אתר שהכרתי בזכות אותו טור בעיתון העלה פוסט על בחורה אחרת ששמה "ריילין". "ריילין" היא חצי מקסיקנית וחצי יהודייה, בחורה שנראתה מצוין עם חיוך כובש וגוף חלומי. כמובן כששמעתי שהיא חצי יהודייה ההורמונים השתוללו וכמובן שנכנסתי ללינקים המצורפים לפוסט על מנת לראות עוד תמונות שלה "בפעולה" כמובן שהתחלתי לחפש ולמצוא עוד תמונות וסרטונים והנה עוד כמה לילות שלי מול מסך המחשב. 

לאחר תקופה מסוימת מצאתי את עצמי גולש באתרים אחרים ומוצא לינקים לתמונות וסרטונים של עוד הרבה בחורות עליהן "נדלקתי". לכל בחורה ש"צדה" לי את העין (או שאפשר להחליף את האות ע' באות אחרת) חיפשתי עליה תמונות, סרטונים ומה לא. הזמן עובר, אחרים כבר יוצאים עם בחורות ומתחילים מערכות יחסים. ואני, השמן והמכוער כבר מתגייס בכל פעם שמגיע הביתה, פותח את המחשב ומחפש סרטונים ותמונות פורנוגרפיות. עד הצבא כולל, החיפוש אחר תוכן פורנוגרפי היה אחרי תוכן חופשי בלבד. אחרי הצבא העסק החמיר. אספר על תקופת הצבא ועל התקופה שאחריה בפעם הבאה.

אז תודה שקראתם עד פה. אשמח אם תשאירו תגובות ואני מקווה שהצלחתי לעורר עניין ואני מקווה ותחזרו לפוסט הבא.         

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה