יום שבת, 13 באוגוסט 2016

אתרי מצלמות הסקס

אז ככה... זה אולי השלב הכי קשה בהתמכרות שלי.

אז כמו שאמרתי, ראיתי את הפרסום של האתר - שמציע צ'אטים חיים עם ישראליות בפורום שסיפק לי תכנים פורנוגרפיים  חופשיים. בהתחלה הפרסומת הזו נורא העיקה ולגמרי לא הייתי בעניין עד שיום אחד משום מה החלטתי לפתוח את האתר ואחת הבחורות שם מאוד מצאה חן בעיניי. עכשיו אני רוצה להבהיר משהו: כשאתה מכור, הטעם שלך בנשים הוא מאוד זול. כל בחורה עם חזה גדול וגוף מעוצב "עושה לך את זה" די בקלות. עכשיו הזמן הוא דווקא זמן לא רע מבחינה כלכלית. התחלתי לעבוד במקום אחר (ועבדתי שם הרבה שעות ביום) וקיבלתי משכורות מכובדות יחסית לחייל משוחרר שאין לו כל השכלה.

אז נרשמתי לאתר וקניתי כ - 15 דקות שעלו בין 100 ל - 200 ש"ח (לא זוכר בדיוק את הסכום). ממתין בתור כי יש שם מישהו איתה וכשמתפנה, נשמע צלצול ואני נכנס. הבחורה נראית 1 ל-1 כמו בתמונות דבר שעושה לי את זה יותר. שואלת מה אני אוהב ואני אומר לה שאני לא מהטיפוסים שאוהבים לתת הוראות אז שתעשה ככל העולה על רוחה. היא מתפשטת, מענגת את עצמה ואני את עצמי, נפרדים לשלום ופוף... נגמר המפגש...

אז ככה... מאז המפגש הזה היו עוד הרבה מפגשים איתה והיו מפגשים עם נשים אחרות (וכל זאת במקביל לחומר פורנוגרפי חופשי שאני עדיין צורך באינטרנט) ואפילו הייתה לי חברות באתר מחו"ל שבו נפגשתי עם שחקניות פורנו מאוד מפורסמות (מפגשים שעלו מאות ואלפי שקלים). אבל לא יודע למה, הייתה לי התחושה שעם הראשונה יש חיבור מיוחד. רוב המפגשים היו איתה ואפילו קניתי מצלמת אינטרנט (למרות שאני תמיד התביישתי באיך שאני נראה ועדיין...) כדי שתראה אותי והיא אף הסכימה לחשוף את פניה בפניי (והיא אכן בחורה נאה). אפשר להגיד שהייתי מאוהב בה עד מעל הראש.

היום בדיעבד, אני מבין שהיא עשתה את זה כדי שאחזור. באחד מהמפגשים האחרונים שלנו היא הסבירה לי שמשלמים לה על כל דקה 2 שקלים אבל כל זאת בתנאי שהיא בצ'אט עם מישהו שאומר לה לעשות כל מיני דברים מוזרים עם הגוף שלה. תחשבו ששעה עולה ללקוח כ-400 ש"ח (אולי יותר, אני לגמרי לא זוכר), ושיש בטוח הרבה מכורים וקיבלתם מכונת כספים משומנת שמגלגלת מיליונים בשנה על גבן של בחורות שבסך הכל חיפשו להתפרנס מ"עבודה" מהבית (וקיבלו הבטחות לשכר הוגן) ולקוחות מכורים . לפני כ - 4 או 5 שנים קראתי על כך שחברת ישראכרט חסמה את הכרטיסים המקומיים לסליקה באתר הזה. בדיעבד, הם צדקו לחלוטין. הלקוחות לא שולטים בעצמם כשהם לא מגיעים לסיפוק וההתראה על כך שהזמן עומד להיגמר והם לוחצים על הוספת הזמן מבלי לחשוב פעמיים. הבעיה שאפשר בקלות לעקוף את זה. האתר פשוט עבר לסליקת כרטיסי אשראי דרך חברה מחו"ל. ז"א שכל אחד יכול להזמין כרטיס אשראי שאפשר לעשות איתו עסקאות בחו"ל והאתר הזה ימשיך לפעול כאילו כלום לא קרה. זה משהו שאני מתפלא מאוד שלא עשו עליו כתבת תחקיר עד עכשיו כי גם התעשייה הזו למרות שאין מגע מיני בין הלקוח לבחורה יש כאן ניצול לא נורמלי של הבנות ושל הלקוחות כאחד.

היום הבחורה הזו שהייתי איתה כל כך הרבה במסגרת האתר הזה לשמחתי כבר לא עובדת שם. אם הייתי יכול לדבר איתה היום או להיפגש איתה. הייתי אומר לה שאני לא כועס עליה. אכן, היא הייתה הסיבה המרכזית לכך שנכנסתי לאתר הזה מלכתחילה והוצאתי עליו אלפי שקלים. הוצאות שגרמו לי לבעיות כלכליות חמורות (תוסיפו את זה שאני סטודנט ושכר הלימוד הוא לגמרי לא נמוך). אני כועס על על עצמי שלא ראיתי את כל התמונה שכוללת את מה שהיא מרוויחה מזה ומה שהיא סבלה ובעיקר שלא הצלחתי להתגבר על היצרים שלי פעם אחר פעם. ואני כועס על האתר הזה שלקח ממני הרבה מאוד כסף וניצל אותה על מנת לעשות את הכסף על הגב שלה. אבל הפרק החשוך הזה בחיים שלה ושלי כנראה נסגר ואני שמח על כך. אני מאחל לה רק טוב ושלא תצטרך להראות את הגוף שלה לאף גבר אחר חוץ מהגבר שחי איתה או יחיה איתה בעתיד.

נשארו 2 פוסטים שאני מתכוון להעלות על ההתמכרות שלי. השלב הכי חשוך, שעליו אספר בפוסט הבא, והשלב בו אני מתחיל להתפכח ולהבין שאני לא בסדר ומתחיל לטפל בעצמי.                  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה