יום שבת, 13 באוגוסט 2016

הייאוש והפנייה לזנות.

טוב אז אם השלב הקודם בהתמכרות שלי היה הכי קשה, זה אולי השלב הכי שפל. וזה דווקא נראה לי די מתאים שביום כמו ט' באב הפוסט הזה יעלה כי אפשר להגיד שזה יום של חשבון נפש ואולי אפשר להגיד שהפוסט הזה הוא חשבון הנפש.

אני לא בדיוק זוכר עלה במוחי הרעיון "הנפלא" של ללכת לזונה. אני חושב שבמהלך החיפוש אחר תוכן פורנוגרפי מצאתי איזה אתר של סטודיו בחיפה לסאדו-מזוכיזם שהציע ללקוחות גם שירותי מין. האתר עצמו הפנה לאתרים שבהם הוא מפרסם. אלה היו אתרים מאוד קטנים. אני זוכר פרסומת של בחורה אחת שממש תפסה לי את העין שהגיעה לכדי שיחה. הבחורה עבדה באותו הסטודיו שעליו דיברתי והחלה לעבוד כ"עצמאית". למרות השיחה הלבבית לא נקבע שום דבר. לאחר כמה זמן, עוד פרסומת תפסה לי את העין שגם הגיעה לכדי שיחה שלאחריה לא נקבע שום דבר. הפעם הבחורה לגמרי לא הייתה נחמדה. היום כמובן בדיעבד, אני יודע למה.

חשוב לי שתבינו מה מביא מישהו כמוני להגיע למצב הזה. אחד הגורמים לכך הוא שאתה רואה חברים שלך יוצאים עם בחורות ברשתות החברתיות, יוצאים איתן לחופשות, טיולים, מתחתנים ומקימים משפחה. ואתה לבד, מול המחשב, תוהה מתי יגיע גם הזמן שלך לכל הרוחות. סיבה שניה שיכולה להיות, היא השנים של הצפייה בפורנוגרפיה. בשלב הזה אני חושב שאני צופה 8-9 שנים כבר. כולל כל החוויות של אתרי מצלמות הסקס למיניהם. ואתה מאוד רוצה לחוות את "הדבר האמיתי". סיבה שלישית היא שכל המשקל שהורדתי בתקופת הצבא חזר וכל העבודה הקשה שהשקעתי בכך ירדה לטמיון והתחושה היא שאף לא תסתכל אפילו לכיוון שלי.  

אז אני בשלב שבו אני מסתובב באתרים שמפרסמים דירות דיסקרטיות ושירותי לווי ואני מגיע לפורום. פורום שבו לקוחות "מדווחים" על הניסיונות שלהם (בשפה שלהם זה נקרא "דגימה")  עם נשים בדירות דיסקרטיות ושירותי לווי למיניהם. אין לכם מושג איך מישהו במצב שלי מרגיש כשהוא רואה את ה"דיווחים" האלה. פתאום אני מרגיש שוואלה זה נורמלי, יש עוד גברים כמוני שעשו את זה ונהנו.

אז אתה משוטט בפורום הזה ומוצא דיון גדול על דירה דיסקרטית בקרית אתא. רוב ה"דיווחים" בדיון הזה היו חיוביים מאוד. אז החלטתי לנסות. שלחתי SMS, כמה הודעות ונקבעת פגישה. ביום הפגישה אני מקבל את הכתובת, עושה מקלחת, מתלבש, יוצא מהבית ועולה על אוטובוס לכיוון קרית אתא. מגיע לאזור, יושב על ספסל ומחכה לטלפון. עד הרגע האחרון, חשבתי לבטל אבל כנראה שהיה משהו חזק יותר שגרם לי להמתין בדיעבד, חבל שכך. על המפגש עצמו אני לא רוצה לדבר יותר מדי. מה שכן אני רוצה לומר שהיא הייתה מאוד סבלנית ואני השתדלתי להיות כמה שיותר עדין. אבל עם כל זה שהיא הייתה נורא נחמדה וסבלנית זה לא הרגיש נכון. לא רציתי לחזור. לא אליה ולא אף אחת אחרת. התחושה שלאחר מכן לא הייתה טובה בלשון המעטה. חשבתי שיהיה נכון שאחכה לאהבה שתבוא ובינתיים יש לי את הפורנוגרפיה ואתרי מצלמות הסקס שימלאו את החסר, עד שאם וכאשר אמצא אותה. אגב, לגבי מי שנפגשתי איתה, ממה שאני יודע היא צמצמה למינימום את המפגשים שלה עם גברים שכנראה כבר לא כוללים שום מיני (כך אני מקווה בשבילה) אלא רק עיסוי כי היא במקור מעסה מקצועית.

אז עוברות כמעט שנתיים מהמפגש ההוא. בין לבין אני עוד נכנס לפורום הזה. קורא "דיווחים" ורואה "דיווח" על "אחות של..." הדיווחים היו מגרים מאוד ושוב מגיעה אותה ההתלבטות האם ליצור קשר ולקבוע פגישה. באותו הזמן היו הרבה סיבות (שבדיעבד, לא נכונות) ללמה כן לנסות שוב: ראשית, אהבה לא הגיעה ולמען האמת גם לא עשיתי יותר מדי כדי שתבוא, התשלומים לאתר מצלמות הסקס היו די כבדים אז אמרתי למה לי להשקיע הרבה כסף באתר הזה אם אפשר להשקיע בדבר האמיתי? שנית, כבר התנסיתי במפגש שכזה אז אולי אני אגיע יותר "משוחרר" (וזה לא קרה בפועל). אז המספר הוא אותו מספר של אחותה. אז שלחתי SMS ואחרי עוד כמה הודעות נקבעה פגישה למספר ימים אחר כך. לפני המפגש הלכתי לחדר כושר לעשות אימון. אז היה לי מנוי אבל לא הלכתי יותר מדי. בהתחשב בזמן ובכסף שבוזבז על צפייה בפורנו ובאתרי מצלמות הסקס מאוד חבל שכך. אחרי האימון עשיתי מקלחת, יצאתי מחדר הכושר ונכנסתי לרכב. בדרך היה פקק תנועה כי אז היו עבודות בכביש אז הודעתי לה שאתעכב. היא מצידה, אמרה שבדיוק התכוונה להתקשר אליי ולהודיע שגם אצלה משהו מתעכב. אז בסופו של דבר הגעתי לאזור הכתובת שהיא שלחה לי וחיכיתי שוב לטלפון שיצלצל ושהיא תיתן לי את האישור להגיע אליה. שוב באו אותן מחשבות על לעזוב את המקום ברגע האחרון שלא מגיעות לידי מימוש אבל עד שהחלטתי הטלפון הגיע ומצאתי את עצמי הולך לכיוון הדירה. גם כאן אני לא הולך לדבר על מהלך המפגש חוץ מזה שהתחושות לאחריו היו אותן התחושות שתיארתי בפסקה הקודמת. אבל אני כן יכול להגיד שגם היא, כמו גם אחותה, הייתה נחמדה ובנוסף היא גם הייתה בחורה נאה מאוד. עשה רושם שאנחנו פחות או יותר באותו הגיל והיה לנו על מה לדבר מעבר לאקט עצמו. תקופה מסוימת לאחר מכן, התברר לי שהיא הכירה מישהו וכנראה התחתנה איתו והיום אין מאושר ממני בשבילה. אני חושב שאחרי כל הסבל שהיא עברה עם הלקוחות, מגיע לה להיות הכי מאושרת בעולם. לאחר המפגש הזה שוב רציתי להאמין שאני לא אלך יותר אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד.

עוברות עוד כשנתיים והנה מופיע עוד דיון. הפעם על בחורה אחרת שלא קשורה לשתיים הקודמות. כל "דיווח" היה יותר מגרה מהקודם לו. הפעם לקח לי תקופה עד שהחלטתי ללכת. אבל כנראה שהרצון ללכת היה גבר על כל הסיבות שהיו לי לא ללכת. שום אהבה לא הייתה ולא עשיתי כלום כדי שתבוא, המשכתי בצפייה בפורנוגרפיה והבחורה העיקרית שאליה הלכתי באתרי מצלמות הסקס עזבה. אומנם היו מחליפות שנכנסתי אליהן מאז אבל הרבה פחות. אז הפעם התקשרתי והיא הייתה מאוד נחמדה קבענו ליום מסוים ו... מסתבר שטעיתי ביום. לא הגעתי ביום הנכון והיא אמרה לי שהיא חיכתה לי. לאחר השיחה קבענו ליום אחר. הגעתי לאזור הכתובת שלה והתקשרתי ו... אין מענה. מסתבר שבאותו היום היה לה איזשהו סידור והיא לגמרי שכחה. היא מאוד התנצלה (כאילו שהיה לה על מה להתנצל...) וקבענו ליום אחר. באותו היום, ממש לפני שיצאתי לכיוון שלה, היא התקשרה וממש התחננה לדחות את הפגישה (מי יודע אולי זה קרה לה בעבר ולא הסכימו). אמרתי לה שהיא לגמרי לא צריכה להתחנן ואם לא יכולה אז זה בסדר. דחינו את המפגש ליום המחרת והוא אכן התקיים וגם היא כמו קודמותיה הייתה מאוד סבלנית ואני השתדלתי להיות כמה שיותר עדין ונקי כדי שהזמן שנהיה ביחד יהיה נוח לשנינו. במהלך המפגש אפילו שאלתי אותה מה היא אוהבת אולי כי ידעתי שזו לא סיטואציה נוחה. בטח לא לה. אגב המקרה שלה הוא המצער מבין השלושה כי היא עדיין עוסקת בזה כיום אומנם היא עושה את זה הרבה אבל עדין עושה את זה. מאז שהייתי אצלה עלו עוד "דיווחים" עליה וכמעט התקיים מפגש שני אבל תודה לאל שאיכשהו הצלחתי למנוע זאת בעצמי. הלוואי שהייתי יכול לעזור לה לצאת מכל הדבר הזה. אומנם הלקוחות עדין מגיעים ומשלמים יפה. אבל בינינו, ככל שהלקוח משלם יותר הדרישות שלו עולות יותר. ובפורום הזה כל דיווח עליה יותר מזעזע מהקודם לו. אישית, אם הייתי עצמאי או מנהל באיזשהו מקום הייתי לוקח אותה לעבוד אצלי ואם היה צריך הייתי מלמד אותה מא' עד ת' את העבודה כדי שלעולם לא תסבול את מה שהיא סובלת עד היום.

עכשיו מה יכול להיות להיות מוסר ההשכל מכל הסיפור הזה? אז למי שחושב אם ללכת לדירה דיסקרטית או להזמין נערת ליווי תעשו טובה לעצמכם ולבחורות אל תלכו. גם אם היא מוכנה להגשים כל פנטזיה בין אם בתוספת תשלום ובין אם לא, אתם יודעים טוב מאוד שלא כך זה צריך להיות ואני אומר לכם את זה מניסיון. אם נכנסתם לפורום הזה, וראיתם דיווח ממש טוב, יש מצב גדול שבמפגש שעליו  דובר הופעל כוח. תחשבו על מה זה עלול לעשות לאותה בחורה, לאיזה טראומה יש מצב שהיא תיכנס (והרבה נכנסו וניסו להתאבד ויש כאלה שהצליחו). יש דיווחים בפורום הזה על "נפילות". אולי חשבתם למה אותן בנות התנהגו ללקוחות כמו שהן התנהגו? וגם אם היא מתנהגת בנחמדות היא לגמרי לא עושה זאת בגלל שאתה מוצא חן בעיניה. היא עושה זאת כי היא בחרה לא נכון איך להתפרנס ולצערי יש כאלה שחושבות שזו הדרך היחידה והלוואי שיבוא מישהו ויראה להן שלא כך המצב. וישנם ארגונים שעושים הרבה למענן אבל לצערי זה לא מספיק. בנוסף, תחשבו על כך שהרבה מהכסף שתיתנו לבחורה, ילך למישהו אחר. מישהו ששם אותה בדירה או שלח אותה אליך לדירה או לחדר במלון כדי להרוויח על הראש שלה ועל הראש שלכם. האם אתם רוצים לתת לו לעשות לכם ולה את זה? תחשבו שלא רק שהיא לא מקבלת את כל הכסף (במקרים מסוימים אפילו לא חצי), היא יוצאת מכל מפגש כזה עם טראומה חדשה. והכי חשוב תחשבו על עצמכם! האם אלה החיים שאתם רוצים? האם אתה מעדיף משהו רגעי ולא אמיתי על משהו אמיתי שיכול להימשך עד סוף החיים? עוד מעט גם הולך להיחקק חוק (שאפרט את דעתי עליו בהמשך) שייתן למשטרה את הזכות לעצור את הלקוחות. האם אתם רוצים שיבוא יום ואתם תלכו לדירה או תזמין נערת ליווי אליך הביתה ופתאום תבוא משטרה ותיקח אתכם למעצר? תחשבו על הקרובים שלכם שיהיו מאוד מודאגים כי לא חזרתם הביתה ואז הם התקשרו למשטרה, ידווחו שאתם נעדרים, והמשטרה תגיד להם שאתם לא נעדרים ולא נעלים, נעצרתם כי הלכתם לדירה או הזמנתם נערת ליווי?

עכשיו אני כן חושב שהחוק שעומד להיחקק הוא טוב אבל אני חושב, למרות שאני יודע שיש שחושבים אחרת (ובצדק),  שהענישה צריכה להיות הדרגתית. נכון, זה יפחיד מאוד את הלקוחות, בעיקר אלה חסרי האמצעים , ונכון, יש מקרים אבודים. אבל בהם עדיין יהיה אפשר לטפל במעצר, תיקים פליליים, משפטים ואולי מאסר בפועל. אבל לא כל המקרים הם מקרים אבודים. אני דווקא חושב שפה יש הזדמנות להציל את המקרים הלא אבודים. אם הייתי יכול לייעץ, הייתי אומר שמי שנתפס בפעם הראשונה יישלח לאיזשהו קורס (כמו "נהיגה מונעת") על חשבונו שבו יראה עדויות, ישמע הרצאות מנשים שחיות את העניין ביום יום וייחשף לכמה שיותר חומר שיבהיר לו מדוע מה שעשה הוא לא בסדר. הנוכחות בקורס הזה תהיה חובה ומי שלא יגיע למפגשים שלא באישור ייקנס או אפילו יוענש יותר בחומרה אם הוא נעדר יותר ממפגש אחד. אחרי כל מי שיסיים קורס כזה יהיה מעקב אם ייתפס שוב, יישלח שוב לקורס אך הפעם זה ילווה בקנס כבד. אם גם זה לא יעזור אז מעצר, משפט ואולי מאסר. אני יודע שכל הקטע של המעקב אמור לעלות הרבה כסף אבל לפחות מבחינת כוח אדם, אני בטוח שיהיו הרבה נשים וגברים שירצו להצטרף ליחידת מעקב כזו או אחרת.

אז זהו זה סוף הפוסט הכי ארוך עד כה ואולי הכי מעניין. בפוסט הבא אראה איך החלטתי לקחת את עצמי בידיים, ואיך לאט לאט התחלתי להבין שמשהו לא בסדר ואם אני לא אקום ואעשה מעשה כנראה שאהיה חלק מאותם "מקרים אבודים". אתן דוגמה למה קורה שממש יש לי חשק לראות פורנו. כל זאת בתקווה שאולי מישהו רואה ויישם זאת על עצמו. לאחר הפוסט הזה, אני מאוד מקווה להעלות ריאיון עם שחקנית פורנו מאוד מפורסמת לשעבר (יצרתי כבר קשר עם שתיים כאלה ואני מקווה מאוד שאחת לפחות תסכים לכך) שיראה צד אחר של התעשייה הזו.

אז בנימה אופטימית זו, שיהיה לכולם שבוע נפלא!              

                                    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה