יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

תקופת הצבא ואחריה - מתחיל להרגיש שמשהו לא בסדר אבל חי עם זה.

אז אחרי שסיפרתי לכם על ההתחלה אספר לכם על איך התחלתי להרגיש את ההשפעות של ההתמכרות הזו. אבל לפני כן חשוב לי להבהיר דבר אחד:

אני לא מחפש שאחרים ירחמו עלי. ההתמכרות הזו אומנם הביאה אותי לתחתית של התחתית. אבל האשמה היא כולה שלי. כי אני נתתי להתמכרות הזו להרוס אותי ולא אף אחד אחר. ואם יש מישהו כמוני שנפל ככה, אז אולי בעקבות הסיפור שלי גם הוא ייצא.

אז לענייננו... אני כבר בצבא ובכל הזדמנות שיש לי, כשאני בבית,  פותח את המחשב ורואה סרטונים ותמונות. באיזשהו שלב לאחר כשנה מזמן הגיוס שלי, אבא שלי שאל אותי אם אני רוצה להירשם כמנוי לחדר כושר שהוא היה מנוי אליו בזמנו. זו הייתה הזדמנות גדולה להרגיש טוב, להראות טוב ואולי להתחיל מערכת יחסים עם מישהי. עכשיו לגבי להראות טוב ולהרגיש טוב זה אכן הגיע. לגבי מערכת יחסים לא בדיוק וזה בלשון המעטה. הבעיה היא כשאתה צופה בפורנוגרפיה, כל התפיסה כלפי נשים נהיית מעוותת. רואים נשים כאובייקטים, גופות. קשה לראות את הבנאדם מאחורי והיו לי כל כך הרבה הזדמנויות להתחיל מערכת יחסים יפה ואמיתית באותה תקופה וויתרתי על זה.

אז עוברות עוד שנתיים מהזמן שבו התגייסתי ואפילו מלחמה שבה אמא שלי, שבאותה תקופה למדה לתואר ראשון, איבדה קצת משפיותה. אני עדיין נראה טוב ומרגיש טוב ועדיין ללא מערכת יחסים אמיתית. אני מתחיל לשפר את תעודת הבגרות שלי ולאחר מספר חודשים מתחיל גם לעבוד בתחנת דלק. באותה תקופה עשיתי את כרטיס האשראי ואוי כמה שזו הייתה טעות. בזמן הזה החלטתי כי התוכן הפורנוגרפי החופשי באינטרנט כבר אינו מספיק ונרשמתי למספר אתרים שעלו לא מעט כסף. כמובן שההוצאות היו גדולות מאוד וכך הבנק החליט לקחת לי את כרטיס האשראי וכמובן שבעקבות כך ביטלתי את החברות באתרים האלה. עכשיו רק כדי שתבינו באיזה הוצאות מדובר: כל אתר של חברת הפקה גובה כ - 25-26 דולר ואני מדבר על תקופה שבה הדולר עלה כ - 5 שקלים.  ואם אתה מכור אתה לא בדיוק מסתפק באתר אחד כי לכל אתר יש את התכנים שלו ואתה רוצה לראות כמה שיותר. זאת אומרת שהרבה מאוד כסף שהרווחתי בעבודה הלך לסיפוק רגעי ולא יותר מכך. כסף שהיה יכול יותר לעזור לכלכלת הבית הרעועה (הוא עזר אבל רק תחשבו על ההוצאה המטורפת שהייתה על אותם אתרים) וגם כשלא היה לי כרטיס אשראי ניסיתי לפרוץ לאתרים האלה (וגם הצלחתי בחלק מהמקרים). כעבור זמן מה והחלפת עבודה, החלה בפורום שהייתי חבר בו שהביא תכנים בחינם לעלות פרסומת על אתר מצלמות ועל הניסיון שלי עם אתרים אלה אספר בפוסט הבא.    

              

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה